Zadzwoń: 71 727 60 15 napisz: sklep@muke.pl
Background Image

Studio Sylwetki For Fit Gdańsk – Zaspa

klub fitness Hynka 69, Gdańsk, Polska
Zadzwoń 58 346 39 14
pn.-pt.: 7:00-22:00 sb.: 8:00-18:00 ndz.: 10:00-16:00 biuro@forfit.pl
Specification
Kod Partnera:XX000

CROSS TRAINING – CrossFit

Crossfit to stosunkowo młody program treningowy. Opracowali go w 2000 roku Greg Glassman i Lauren Jenai. Jest połączeniem treningu siłowego oraz kondycyjnego. Glassman początkowo trenował w ten sposób kalifornijskich policjantów. Gdy okazało się, jak dobre efekty osiągają, crossfit zaczęli ćwiczyć także amerykańscy strażacy, żołnierze i marines. Trening szybko zyskał popularność na całym świecie.

Co wyróżnia CrossFit?

Crossfit to przede wszystkim ludzie. Ideą tego sportu jest rywalizacja – między uczestnikami treningu i ciągłe pokonywanie własnych barier. Nie chodzi jednak o to, żeby wygrać z innymi, tylko z sobą samym. Wszyscy się wspierają i dopingują – to jest ich pasja, ich sposób na życie – taki jest duch crossfitu. Chodzi o wspólnotę – tę specyficzną więź, która tworzy się między trenującymi.
Wiele osób, decydujących się na to, by zacząć dbać o swoje ciało, wybiera na początek siłownię. Musimy wiedzieć, że jest to skomplikowana forma ćwiczeń i można sobie bardziej zaszkodzić niż pomóc. Ćwiczenia podczas treningu crossfit są dużo lepszym rozwiązaniem, by zacząć swoją przygodę z treningiem siłowo–ruchowym. Taka forma aktywności rozwija prawie wszystkie partie naszego ciała, co świetnie przygotuje organizm do dalszych treningów i pozwoli chwycić za sztangę, gdy będziemy już na to w pełni gotowi.
Crossfit to trening, który dzięki wysokiej intensywności, różnorodnym doborze ćwiczeń, nie tylko stanowi ciekawą alternatywę dla monotonii klasycznego treningu siłowego, ale gwarantuje oszałamiające rezultaty. Podnosi sprawność ogólną człowieka, kształtuje sylwetkę oraz cechy motoryczne takie jak siła, wytrzymałość, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, zręczność, moc (skoczność), gibkość i wiele więcej! Główne cechy tego treningu to funkcjonalność i wszechstronność, aby cieszyć się pełną sprawnością i zdrowiem na co dzień. Regularne wykonywanie treningów w ramach systemu CrossFit gwarantuje szybkie dojście do formy i uzyskanie znakomitej sprawności. Niewątpliwą zaletą tego programu jest jego różnorodność i fukncjonalność, które gwarantują, że treningi nigdy sie nie nudzą, a ponadto rozwijają nas wszechstronnie.
CrossFit to nie jest zwykły trening a BOX CrossFitowy to nie jest zwykła siłownia. W naszym Boxie możecie rzucać sztangę na podłogę, używać magnezji, zdejmować koszulkę, krzyczeć, pocić się i motywować wzajemnie! Treningom, zarówno tym grupowym jak i indywidualnym, towarzyszy mocna muzyka, która dodatkowo podnosi poziom adrenaliny, by za każdym razem dać z siebie 100%.
A więc czekamy na Was!

SPINNING

To zajęcia prowadzone na specjalnie do tego przystosowanych rowerach, w rytm odpowiednio dobranej muzyki. Rower oparty jest na stabilnym stelażu, a jego konstrukcja pozwala na kontrolowanie poziomu wysiłku. Zajęcia składają się z trzech elementów: rozgrzewki, treningu właściwego ( jazdy ciągłej w zmiennym tempie i zróżnicowanych pozycjach ) oraz stretchingu. Jest to bardzo prosta i bezpieczna forma treningu aerobowego, a zarazem bardzo efektywna. Podczas godzinnych zajęć można spalić nawet do 1000 kcal, dzięki czemu zajęcia te są idealne dla osób pragnących zredukować wagę. Jazda na tego typu rowerach nie obciąża stawów przez co jest odpowiednia także dla osób otyłych. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby o rożnym poziomie sprawności fizycznej.

 Główne korzyści uczestniczenia w zajęciach Spin Bike to:

  • poprawa kondycji fizycznej
  • wzmocnienie układu kostnego
  • zmniejszenie tkanki tłuszczowej
  • wyrzeźbienie mięśni łydek, ud i pośladków

STEP

Forma ćwiczeń aerobowych o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stopnia. Celem lekcji jest stymulacja wydolności układu krążenia, oraz pobudzenie przemian tłuszczowych w organizmie. Zajęcia choreograficzne pozwalające poprawić kondycję, koordynację oraz pamięć ruchową. Układ choreograficzny bazuje na odpowiednio zmodyfikowanych krokach podstawowych także elementach tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest nowym wyzwaniem.

ABT + STRETCHING

Czyli brzuch, uda i pośladki. Zajęcia wzmacniające i ujędrniające w szczególności dolne partie ciała. Umiarkowane tempo zajęć pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i kończą się 5 min. rozciąganiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Zajęcia łączące w sobie zajęcia ABT (OK 30min) i STRETCHINGU (OK 20min).

BODY SHAPE

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

DANCE & SHAPE

Zajęcia kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję, a przede wszystkim wprawiają nas w dobry nastrój i samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają nas do zabawy.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część to prosty układ choreograficzny (rozgrzewka), która trwa około 20min. Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ,który ma na celu wzmocnić i ukształtować mięśnie brzucha. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich.

TRENING OBWODOWY

W treningu obwodowym przechodzi się przez kolejne „stacje”, gdzie pod okiem instruktora wykonywane są ćwiczenia kształtujące poszczególne partie ciała. Jest to świetny trening dla osób pragnących zrzucić zbędne kilogramy i zwiększyć wydolność organizmu.

BODY BALL

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. To bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

MMA

Mieszane sztuki walki ( ang. Mixed Martial Arts ) – dyscyplina sportowa, w której zawodnicy sztuk i sportów walki walczą wręcz przy dużym zakresie dozwolonych technik (w zasadzie dopuszcza się wszystkie techniki dozwolone w innych sportach walki bez broni).

BOKS

Jest dyscypliną sportową polegającą na bezpośredniej walce na pięści dwóch zawodników, według określonych zasad przy ograniczonym polu uderzeń . Jest to jedyna dyscyplina ujęta w programie igrzysk olimpijskich , której istotą jest wykazanie wyższości nad przeciwnikiem przy pomocy bicia.

BJJ

Sztuka walki (ang. Brazilian Jiu Jitsu ) wywodząca się z ju-jitsu, zapasów i judo, która wyróżnia się naciskiem na walkę w parterze.

K-1

Jest formułą walki sportowej, łączy w sobie wieki tradycji sztuk walki takich jak karate, kung fu, tae kwon do i kickboxing i innych ( stąd litera „K”). Z tej kompilacji styli powstało niesamowite widowisko, które ma na celu wyłonienie najlepszego zawodnika walczącego w stójce na świecie (stąd cyfra „1”).

Krav Maga / Kapap

Powszechnie rozpoznawalna jest jako najbardziej efektywny wojskowy system walki wręcz. Z hebrajskiego słowa te można przetłumaczyć jako „walka w bliskim kontakcie” jak również „walka kontaktowa”, „walka wręcz” czy „krwawa walka”. SAMOOBRONA jest fundamentem i podstawą Krav Maga / Kapap. Stanowi grupę rozmaitych usystematyzowanych i pogrupowanych technik, których trening umożliwia uniknięcie obrażeń, obronę przed atakiem i szybkie pokonanie napastnika.

ZAPASY

Sport walki, polegający na fizycznym zmaganiu dwóch zawodników – walka odbywa się wręcz przez stosowanie chwytów.  W zapasach dużą rolę odgrywa siła, szybkość oraz spryt i instynkt zawodnika.


Oferta w ramach usługi Bon na Zdrowie: 10 wejść na dowolne zajęcia (siłownia, crossfit, szkoła sztuk walki) o wartości 150 zł.

Hynka 69, Gdańsk, Polska

Get Directions
Social Profiles

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj darmowy eBook

"36 unikatowych receptur do przygotowania w wyciskarce Muke Mu2G" dowiedz się więcej

FreshMail.pl