Zadzwoń: 71 727 60 15 napisz: sklep@muke.pl
Background Image

Studio Sylwetki For Fit Gdańsk – Chełm

klub fitness Tytusa Chałubińskiego 13, Gdańsk, Polska
Zadzwoń 504 571 931
pn.-pt.: 7:00-22:00 sb.: 8:00-18:00 ndz.: 10:00-16:00 biuro@forfit.pl
Specification
Kod Partnera:XX000

TBC

Odmiana aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Można powiedzieć, że zajęcia TBC zawierają sobie „wszystko po trochu”. Trening powinien zaczynać się od rozgrzewki – to od kilku do kilkunastu minut tanecznego aerobiku, który przygotowuje Twoje mięśnie do dalszego wysiłku. Główna część treningu to proste układy choreograficzne i pojedyncze ćwiczenia z wykorzystaniem piłek, ciężarków, gum, stepu – wykonywane zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej, odciążającej kręgosłup. Dzięki TBC nie tylko wyrzeźbisz mięśnie i ukształtujesz sylwetkę. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii. W czasie jednych zajęć możesz spalić aż 600 kalorii, a udział w nich mogą brać osoby w każdym wieku.

BODY SHAPE

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

AKTYWNY SENIOR

Zajęcia dla Pań i Panów, przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji I fitnessu, z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego takich jak:osteoporoza,bóle kręgosłupa,choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe,nadwaga,cukrzyca,choroby układu krążenia i inne. Doskonała zabawa i relaks na każdych zajęciach.

STEP

Forma ćwiczeń aerobowych o wysokiej intensywności z wykorzystaniem stopnia. Celem lekcji jest stymulacja wydolności układu krążenia, oraz pobudzenie przemian tłuszczowych w organizmie. Zajęcia choreograficzne pozwalające poprawić kondycję, koordynację oraz pamięć ruchową. Układ choreograficzny bazuje na odpowiednio zmodyfikowanych krokach podstawowych także elementach tańca. Każda kombinacja dobrze znanych kroków jest nowym wyzwaniem.

ABT + STRETCHING

Czyli brzuch, uda i pośladki. Zajęcia wzmacniające i ujędrniające w szczególności dolne partie ciała. Umiarkowane tempo zajęć pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i kończą się 5 min. rozciąganiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Zajęcia łączące w sobie zajęcia ABT (OK 30min) i STRETCHINGU (OK 20min).

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część to prosty układ choreograficzny (rozgrzewka), która trwa około 20min. Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ,który ma na celu wzmocnić i ukształtować mięśnie brzucha. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich.

TRENING FUNKCJONALNY

W treningu obwodowym przechodzi się przez kolejne „stacje”, gdzie pod okiem instruktora wykonywane są ćwiczenia kształtujące poszczególne partie ciała. Jest to świetny trening dla osób pragnących zrzucić zbędne kilogramy i zwiększyć wydolność organizmu.

PILATES

Trening wzmacniający. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. To bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo- stawowy. Dodatkowo rozciąganie rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

TRENING PERSONALNY DLA CIEBIE

Trener personalny(trener osobisty) jest osobą, która pomaga ludziom w osiągnięciu pożądanej kondycji fizycznej i sylwetki. W tym celu indywidualnie dopasowuje program ćwiczeń oraz dobiera odpowiednią dietę dla swojego klienta uwzględniając jego warunki fizyczne, stan zdrowia oraz charakter. Aby dobrze wykonywać swoją pracę trener posiada rozległą wiedzę praktyczną i teoretyczną na temat zdrowia i budowy ludzkiego ciała.


Oferta w ramach usługi Bon na Zdrowie: 10 wejść na dowolne zajęcia o wartości 150 zł.

Tytusa Chałubińskiego 13, Gdańsk, Polska

Get Directions
Social Profiles

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj darmowy eBook

"36 unikatowych receptur do przygotowania w wyciskarce Muke Mu2G" dowiedz się więcej

FreshMail.pl