Zadzwoń: 71 727 60 15 napisz: sklep@muke.pl
Background Image

Koktajl dodający energii podczas wiosennych treningów

Ostatnio opowiadaliśmy Wam o diecie warzywnej, a dziś wraz z Aleksandrą Pasich z poradni Mój Dietetyk Olsztyn  podrzucamy przepis na smaczny i łatwy w przygotowaniu koktajl, który pomoże spalić zbędne kalorie podczas treningu na świeżym powietrzu.

  • 2 buraki
  • pomarańcza
  • jabłko
  • szczypta cynamonu do smaku
  • wyciskarka do soków

Dlaczego warto?

Powyższa mieszanka warzywno-owocowa jest gwarancją udanego treningu. Oczyści Twój organizm, zredukuje tkankę tłuszczową, a dostarczone węglowodany będą źródłem energii dla mięśni w trakcie ćwiczeń. Burak obfituje w żelazo, potas i magnez. Te cenne minerały sprzyjają większej wytrzymałości podczas wysiłku fizycznego, prawidłową pracę mięśni i przeciwdziała zmęczeniu. Pomarańcza zawiera witaminę C, która korzystnie wpływa na naszą odporność, pobudza procesy trawienne, co szczególnie sprzyja odchudzaniu. Jabłko natomiast zawiera potas, który reguluję pracę serca, poprawia koncentrację i reguluję gospodarkę wodną. Dzięki zawartości substancji przeciwutleniających wykazuje działanie przeciwzapalne, oczyszczające organizm i obniżające ciśnienie krwi.

Gotowy koktajl dopraw szczyptą cynamonu, który doda Ci energii i witalności. On także przyspieszy Twój metabolizm.

Pij na zdrowie i trenuj!


Przepisy przygotowała Dietetyk Aleksandra Pasich z Mój Dietetyk Olsztyn.

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj darmowy eBook

"36 unikatowych receptur do przygotowania w wyciskarce Muke Mu2G" dowiedz się więcej

FreshMail.pl